dag 6 19 mei

19 mei 2014 - Sens, Frankrijk

Vandaag ben ik in Sens aangekomen op een camping waar we al eens geweest zijn.

Vanmorgen was ik pas laat weg, was om 6 uur wakker maar vond het nog te vroeg om op te staan dus nog maar even omgedraaid met als gevolg een paar uur later  weg maar ja haast heb ik niet en het heeft me goed gedaan. Moest nog betalen want gisteren was er niemand op kantoor.

De tocht was weer een ware tocht, het is tot Sens ongeveer 60 km maar het was wel 50 km klimmen naar mijn gevoel. Er waren stukken bij waar ik heb moeten afstappen, dan denk je, na deze bocht zal het wel over zijn maar helaas in een minuut ben je beneden en dan begint de volgende helling alweer. Het maakt het landschap wel mooi.

Om 16.00 was ik in Sens en heb mijn tentje opgezet. Ben daarna naar de stad gefietst zonder bagage, wat een verademing is! Heb geld gepind, ben naar de pharmacie geweest om 'after sun' te kopen, ben toch wel op mijn bovenbenen iets verbrand. Tevens een goede zonnebrand gekocht. In de plaatselijke supermarkt eten voor de warme maaltijd, een salade en een grote fles water. Als toetje nog een yoghurt en ik kan er weer tegen.

Morgen denk ik weer een stuk met de trein te doen en 's middags te gaan fietsen maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Nu even nog een wasje doen, kan het nog drogen en vanavond de route voor morgen uitstippelen.

Tot morgen

Leon

1. Wim ter Haar:
    19 mei 2014
    Hoi leon, zou fietsen blijven, trein kan nog altijd, succes verder.
  2. Annemie:
    20 mei 2014
    Hallo Leon,
    Je hebt er nu eenderde op zitten qua tijd en ook lijkt me wat afstand betreft. Dat haal je wel als je komende tijd alles per fiets af legt. Morgenavond Nevers?
    Goed vervolg!
    Lou
  3. Peter:
    20 mei 2014
    Waar zouden we zijn zonder de trein